Mesafeli Satış Sözleşmesi

MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ


1. TARAFLAR


İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi (“Sözleşme”), aşağıda bilgileri yer alan Satıcı ile Alıcı arasında, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri uyarınca, elektronik ortamda kurulmuştur. Taraflar, Sözleşme hükümlerini okuduklarını, anladıklarını ve onayladıklarını kabul ve taahhüt eder.


Satıcı


Unvan/Ad: Gülabi Kaya Şahıs Şirketi (Diores)


Adres: Osman Yılmaz Mah. 608/1 Sok. No:15 İç Kapı No:4 Gebze/ Kocaeli


Web: www.diores.com.tr


E-posta: [email protected]


Telefon: +90 530 404 03 96


Vergi Dairesi/No – MERSİS: 5310043812


Alıcı


Ad-Soyad/Unvan: [•]


Adres: [•]


Telefon: [•]


E-posta: [•]


2. SÖZLEŞMENİN KONUSU VE KAPSAMI


İşbu Sözleşme’nin konusu; Alıcı’nın www.diores.com.tr (“Site”) üzerinden elektronik ortamda sipariş verdiği, nitelikleri ve satış fiyatı aşağıda/bünlük sipariş özetinde belirtilen ürün(ler)in satışı ve teslimine ilişkin tarafların hak ve yükümlülüklerinin belirlenmesidir.


3. TANIMLAR


Ürün/Ürünler: Site üzerinden satışı yapılan çanta/aksesuar vb. fiziki mallar.


Ön Bilgilendirme Formu: Yönetmelik uyarınca Alıcı’ya sunulan ön satış bilgileri.


Kalıcı Veri Saklayıcısı: E-posta, SMS, Site hesabı vb.


4. SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN/ÜRÜNLER


Sipariş özeti ve fatura üzerinde yer alan bilgiler esas alınır.


Ürün Kodu/Adı


Adet


Birim Fiyat (KDV dâhil)


İndirim/Kupon


Kargo Ücreti


Toplam (KDV dâhil)


[•]


[•]


[•]


[•]


[•]


[•]


Ödeme Şekli: [•] Taksit: [•] Vade Farkı/Oran: [•]

Teslimat Adresi: [•] Teslim Edilecek Kişi: [•]




5. ÖDEME VE FATURALANDIRMA


5.1. Siparişin onayı ile Alıcı, ödeme yükümlülüğü altına girdiğini kabul eder.

5.2. Banka/kart kaynaklı iptal/iade/chargeback durumlarında ilgili banka ve mevzuat hükümleri uygulanır.

5.3. Fatura, e-fatura/e-arşiv olarak düzenlenir ve kalıcı veri saklayıcısı aracılığıyla iletilir.


6. TESLİMAT ŞARTLARI


6.1. Ürün(ler), siparişin Satıcı’ya ulaşmasını takiben 30 (otuz) günü aşmamak üzere, Alıcı’nın teslimat adresine, Satıcı’nın anlaşmalı kargo firması aracılığıyla teslim edilir.

6.2. Teslim için, Ön Bilgilendirme Formu ve Sözleşme’nin onaylanmış olması ile bedelin başarıyla tahsil edilmesi şarttır. Bedelin ödenmemesi/iptali halinde Satıcı teslim yükümlülüğünden kurtulur.

6.3. İfa imkânsızlaştığında Satıcı, durumu 3 (üç) gün içinde Alıcı’ya bildirir; tahsil edilen bedelleri (varsa teslimat dâhil) 14 (ondört) gün içinde iade eder.


7. CAYMA HAKKI


7.1. Alıcı, hiçbir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin, mal tesliminde teslimden itibaren 14 (ondört) gün içinde cayma hakkını kullanabilir. Sözleşmenin kurulmasından teslim anına kadar olan sürede de cayma hakkı kullanılabilir.

7.2. Cayma için; siparişle birlikte gönderilen Cayma Formu doldurularak veya açık bir beyanla, cayma süresi dolmadan Satıcı’nın iletişim adreslerine yazılı veya kalıcı veri saklayıcısı ile bildirim yapılmalıdır.

7.3. Cayma bildirimi ardından Alıcı, ürünü 10 (on) gün içinde Satıcı’ya göndermekle yükümlüdür.

7.4. İade adresi ve anlaşmalı kargo şirketi: [Kargo Şirketi/İade Adresi doldurulacaktır]. Anlaşmalı kargo ile gönderimde iade kargo ücreti Alıcı’ya yansıtılmaz. Başka kargo tercihinde iade masrafı ve taşıma sırasında oluşabilecek hasarlardan Alıcı sorumludur.

7.5. İade edilecek ürünler; faturası, kutusu/ambalajı, standart aksesuarları ve varsa hediye ürünlerle birlikte, eksiksiz ve hasarsız olarak gönderilmelidir.

7.6. Satıcı, cayma bildiriminin kendisine ulaştığı tarihten itibaren 14 (ondört) gün içinde bedeli, Alıcı’nın ödeme aracına uygun şekilde, tek seferde iade eder.


8. CAYMA HAKKININ KULLANILAMAYACAĞI HALLER


Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği m.15 uyarınca;

a) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallar,

b) Teslimden sonra ambalajı açılmış ve iadesi sağlık-hijyen açısından uygun olmayan mallar,

c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek mallar,

ç) Teslimden sonra başka ürünlerle karışıp ayrıştırılması mümkün olmayan mallar,

d) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya anında teslim edilen gayri maddi mallar,

e) Cayma süresi içinde ifasına tüketicinin onayı ile başlanan hizmetler,

… vb. hallerde cayma hakkı kullanılamaz.


9. AYIPLI MAL – GARANTİ – UYGULAMAYA İLİŞKİN HÜKÜMLER


9.1. Ürün ayıplı çıkarsa, Alıcı ayıbı öğrendiği tarihten itibaren 6 ay ve her hâlükârda teslimden itibaren 2 yıl içinde TKHK m.11’deki seçimlik haklarını (bedel iadesi, ayıp oranında indirim, ücretsiz onarım, ayıpsız misli ile değişim) Satıcı’dan talep edebilir.

9.2. İnceleme/servis gerekmesi durumunda, süreç mevzuata uygun yürütülür.




10. ALICI’NIN BEYAN VE YÜKÜMLÜLÜKLERİ


10.1. Alıcı, Site’de Sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı, teslimat ve kargo bedeli dâhil tüm ön bilgiler hakkında bilgilendirildiğini ve sipariş onayı ile ödeme yükümlülüğü altına girdiğini kabul eder.

10.2. Ürün, Alıcı’dan farklı kişiye teslim edilecekse, teslimin kabul edilmemesinden Satıcı sorumlu değildir.

10.3. Kredi kartının yetkisiz kullanımı nedeniyle bedelin Satıcı’ya ödenmemesi halinde; ürün teslim edilmişse Alıcı 3 (üç) gün içinde ürünü Satıcı’ya iade eder; iade kargo giderleri Alıcı’ya aittir.


11. SATICI’NIN BEYAN VE YÜKÜMLÜLÜKLERİ


11.1. Satıcı, ürünü sözleşmeye uygun, sağlam ve eksiksiz olarak teslim etmekle yükümlüdür.

11.2. Haklı sebeple ve Alıcı’nın onayıyla, eşit kalite ve fiyatta muadil ürün tedarik edebilir.


12. MÜCBİR SEBEPLER


Doğal afet, yangın, salgın, seferberlik, grev/loc-out, altyapı/İnternet kesintileri, lojistik aksaklıklar ve benzeri mücbir sebepler nedeniyle ifa imkânsızlaştığında, taraflar sorumluluktan muaftır; durum derhal karşı tarafa bildirilir.


13. KİŞİSEL VERİLER VE GİZLİLİK


Satıcı, Alıcı’nın kişisel verilerini KVKK ve ilgili mevzuata uygun olarak işler. Ayrıntılı bilgi için “Çerez ve Gizlilik Politikası” sayfasına bakınız: www.diores.com.tr → Gizlilik. (İletişim: [email protected]). 


14. ŞİKÂYET VE UYUŞMAZLIKLAR


Şikâyetler, Satıcı’nın yukarıdaki iletişim adreslerine iletilebilir. Uyuşmazlıklarda; her yıl ilan edilen parasal sınırlara göre Alıcı’nın yerleşim yerindeki veya işlemin yapıldığı yerdeki Tüketici Hakem Heyetleri; sınırı aşan durumlarda Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.


15. DELİL SÖZLEŞMESİ


Taraflar; taraf işlem kayıtları, Site kayıtları, elektronik posta/SMS yazışmaları ve bilgisayar kayıtlarının HMK uyarınca kesin delil teşkil edeceğini kabul eder.


16. YÜRÜRLÜK VE SAKLAMA


Alıcı’nın elektronik ortamda Sözleşme’yi onaylamasıyla Sözleşme yürürlüğe girer. Sözleşme’nin bir nüshası Alıcı’nın hesabına/e-postasına gönderilebilir ve Satıcı tarafından en az 3 (üç) yıl süre ile saklanır.


İMZA/ONAY


SATICI: Gülabi Kaya Şahıs Şirketi (Dio’res)

ALICI: [Ad-Soyad/Unvan] – Elektronik Onay Tarihi: [•]